Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Ormanın Oğulları Yama 11 Güncelleme Yama Notları

Ormanın Oğulları bir süredir

Ormanın Oğulları bir süredir ortalıkta dolaşıyor ve komiteden pek çok olumlu geri bildirimle karşılandı. Bu hayatta kalma korku video oyunu Endnight Games tarafından geliştirildi ve Newnight tarafından yayınlandı. 2018 video oyunu The Forest’ın devamı niteliğindedir ve 23 Şubat 2023’te Steam üzerinden Microsoft Windows için erken erişim yoluyla piyasaya sürülmüştür. Geliştirici, yamalar yoluyla oyunculara daha fazlasını sunmak istiyor ve bir süre önce yeni bir tane yayınlandı. Ormanın Oğulları Yama 11 güncellemesinin yama notları aşağıdadır.

Ormanın Oğulları Yama 11 Güncelleme Yama Notları

Ormanın Oğulları 22 Nisan Güncelleme Yama Notları

Özellikler

  • Yeni büyük pil öğesi eklendi ve artık geceleri ışıklara ve elektrikli çitlere güç vermelerini gerektiren elektrik sistemini revize etti. Ayrıca, şebekeyi aşırı yüklemeden önce tek tek pillerin ve panellerin kaç nesneye güç verebileceğine de sınırlamalar ekledik.
  • Güneş panelleri artık bir destek yapısına ihtiyaç duymadan serbestçe yerleştirilebilir ve elektrik şebekelerine kablolarla bağlanabilir
  • Yeni mızrak atan yamyam tipi Eddy eklendi
  • Yamyam tipi Greg’i yerleştiren yeni heykel eklendi
  • Yeni mağara A uzatma alanı eklendi
  • Yeni mi eklendi? öğeyi yeni mağara A uzantısına taşıyın
  • Yiyecek sığınağına yeni ara sahne eklendi
  • Bazı yeni asılı kan sahneleri eklendi
  • Yangınlar artık sprinklerle söndürülecek
  • Yeni içbükey köşe rampası yerleştirme seçeneği eklendi

İyileştirmeler

  • Bebekler artık patlayarak parçalara ayrılabiliyor
  • Artık 8-12 gün sonra başlayan ateş yamyamı Frank’in liderliğindeki bazı yamyam göçebe aileler var
  • Balıkçı kulübelerine asılı iskeletler ve yeni asılı kan eklendi
  • Köşe kirişleri artık kirişlerin yapısal direncine katkıda bulunuyor ve yalnızca köşe rampaları varsa kolayca kırılma olasılığını azaltıyor
  • Kirişler artık başka bir eğik kirişe yaslanarak yerleştirilebilir, bu da eğik kirişin bir seviyede istiflenmesine olanak sağlar
  • Köşe rampaları artık her yerleştirme için tam bir tahta kullanmıyor, tam tahtaların yerleştirilmesi uygun olduğunda onu daha küçük bir boyuta bölecek ve çeyrek kütük tahtaların geri kalanıyla eşleşen bir toplama bırakacak
  • Serbest kabloların güneş paneline yerleştirilmesi artık kablonun konumunu modeldeki konnektör konumuna zorluyor
  • Kirişlere ve sütunlara bağlanan serbest kablolar artık destekleyici halka görseli için fermuar yerine tel modeli kullanıyor
  • Canlı yamyamları yakmak artık malzemelerindeki yanma miktarını güncelleyecek
  • Sığınaklarda hacimsel sis daha görünür hale getirildi
  • İyileştirilmiş sığınak yiyecekleri ve sığınak konut aydınlatması
  • Puffy yürüme hızını %20, saldırı hızını %10 artırır
  • Mağara C giriş grupları, yer üstünde daha az aktif nesneye sahip olacak şekilde yeniden düzenlendi
  • El feneri eklentisi ile av tüfeğini yeniden doldururken şeklin kesilmesini önlemek için El Feneri Modunda düzlemin yakınına ayarlandı
  • Holosprings logosu güncellendi
  • Elektriğin kullanımına ilişkin yeni eğitimler eklendi

Düzeltmeler

  • Bir atış iptal edilirken sapanın hareket etmemesine neden olan bir hata düzeltildi
  • Kaydedilmiş bir oyuna yükleme yaparken yükleme ekranındaki görsel aksaklık düzeltildi
  • Oyun duraklatıldığında Holosprings videosunun tek oyunculu olarak oynatılmaya devam etmesi düzeltildi
  • Holosprings’in video döngü davranışı her seferinde yeniden başlamaması için değiştirildi
  • Çeyrek kütük tahtalardaki sabit delikler
  • Artık havadayken yelken kanadı tutarken oyuncu yere devrilemeyecek
  • Yerdeyken yere düşen ve yelken kanadı tutan oyuncu artık yelken kanadı düşürecek
  • B Mağarası ve C Mağarası Sluggie’leriyle ilgili çeşitli çok oyunculu senkronizasyon sorunları düzeltildi
  • Çok oyunculu modda, eğer oyundaki herhangi bir oyuncu Virginia’ya karşı yüksek duygular besliyorsa, son boss dövüşüne girerken uygun çok oyunculu senkronizasyonu sağlamak için Virginia altın odası varyantı ara sahnesi herkes için oynatılacak.
  • Düşük hayvan ayarında mağara köpekbalığının yumurtlamaması düzeltildi
  • Nadiren de olsa yük altında geçersiz konumda bulunan aktörler kaldırılacak veya sabit bir konuma getirilecek (Kelvin ve Virginia için)
  • Son boss artık arazinin altına düşebilecek olası bir hatayı önlemek için arazinin üzerinde kalmaya zorlanıyor
  • Bazı köy yapılarına çarpan yamyamların ses çalmaması sorunu düzeltildi
  • İstemciler artık düşen ragdoll darbe sesini duyacak
  • Ağır yamyamın çeşitli otomatik atlamalardan sonra her zaman yürümeye geçiş yapması düzeltildi. Savaşa girerken bazen çifte alay hareketi düzeltildi.
  • Kiriş çökmesinin durmak yerine sütunlar boyunca ilerleyebileceği sabit durum
  • Destekleri yerleştirirken eksik ses düzeltildi
  • Köşe rampalarını kırabilecek sabit durum
  • Köşe rampası yerleştirme okunun doğru konumlandırılmaması düzeltildi
  • Kirişin bir kısmı ön uçtaki bir yaslanma kirişi tarafından destekleniyorsa sabit köşe rampası yerleştirilemez
  • Köşe rampasını destekleyen kirişlerin üzerine yerleştirilemeyen sabit sütunlar
  • Hasarlı köşe rampalarının görsel olarak bozulmaması düzeltildi
  • Bir duvarın tepesine belirli bir sırayla eklenen sabit sütunlar, yukarıya rampa yerleştirilmesini engelleyebilir

Ses

  • Elektrik Şebekesi Sesleri Eklendi
  • Frank on Fire ses iyileştirmesi
  • Yeni yer ışığı sesi eklendi
  • Son boss savaşı müziği artık oyuncu öldüğünde duracak